nasz mały jubileusz

Opublikowano: piątek, 16, styczeń 2015 14:33

20 stycznia Aquapark Miejski będzie obchodził mały jubileusz – to już pięć lat od kompletnego oddania obiektu do użytku. Jest to okres po którym można się pokusić o drobne podsumowania i przedstawienie planów na przyszłość. Bez wątpienia kompleks zarządzany przez MOSiR przyczynił się do polepszenia sprawności fizycznej dzieci i młodzieży z terenu miasta – wprowadzono obowiązkową naukę pływania w ramach zajęć WF dla klas IV szkół podstawowych i I szkół gimnazjalnych. Na rynku działa wiele firm oferujących Państwu mnogość usług na obiekcie, a i oferta MOSiR powiększyła się o wiele ciekawych pozycji. Pełnowymiarowe lodowisko doprowadziło do zawiązania stowarzyszenia propagującego grę w hokeja na lodzie. W trakcie tych kilku lat obiekt wzbogacił się o sztuczną nawierzchnię, która w okresie letnim pozwala na zagospodarowanie terenu lodowiska jako boisk wielofunkcyjnych, a część lodowiskowa została doposażona w przesłony przeciwwiatrowe i trybuny. Zagospodarowano teren przed obiektem (nasadzenia zielone, wymiana ogrodzenia, montaż ławeczek i siłownia plenerowa) oraz oświetlono teren parkingu. W ciągu tych pięciu lat ciągle udoskonalamy obsługę klienta wprowadzając udogodnienia w systemie obsługi (usprawnienie obsługi lodowiska, poszerzanie oferty o nowe karty partnerów, wprowadzenie kart i abonamentów na saunę i lodowisko). W naszych progach gościliśmy imprezy rangi lokalnej, wojewódzkiej oraz zawody szczebla międzynarodowego. W zeszłym roku odwiedził nas „milionowy klient”, co daje nam średnio blisko ćwierć miliona klientów rocznie. Rok 2010 to odwiedziny prawie 220 tysięcy osób, lata 2011-2013 to rokrocznie ponad 240 tysięcy osób, a rok 2014 to rekordowa liczba  260 tysięcy, pomimo otwarcia podobnych obiektów w naszym regionie. Do 15 stycznia odwiedziło nas już prawie 17 tysięcy osób. Te dane napawają nas optymizmem, a jednocześnie zobowiązują do ciągłego podnoszenia poziomu świadczonych usług. Nasze plany na bliższą i dalszą przyszłość to m.in.: wprowadzenie możliwości płatności bezgotówkowych, wymiana systemu wentylacji, usprawnianie systemu oczyszczania wody celem zmniejszenia „uciążliwego zapachu chloru”, instalacja dodatkowych czytników pobytu, dalsze zagospodarowywanie terenów zielonych, uproszczenie zasad rozliczania poprzez abonamenty wartościowe. Mamy nadzieję, iż szybka realizacja naszych założeń przełoży się na jeszcze większe zadowolenie podczas codziennego korzystania z naszych usług.